Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Fredagsdebatten: AA&co historier Options
Julie_And
20. april 2018 15:05:57 Anmeld

Tilbage til toppen
En gang i mellem hører man, at de gamle AA&co historier er meget bedre end de nye, fordi de nu er uopfindsomme og bruger den samme struktur.

Er de gamle historier bedre end de nye? Hvilken periode havde de bedste historier?

Nogle vil sige, at forskellen skyldes andre faktorer, såsom at man kun kigger tilbage på de populære historier, eller at den alder man er kan gøre en forskel, når man læser historierne.

Hvad tror du?

//Julie_And
Spoiler (klikk for å vise)

Mangler du bonuspoint? Så klik her
batdut5
20. april 2018 16:18:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg vil sige begge slags historier lige gode.

Dog er der en hvis charme ved gamle historier , i det man er vokset op med dem. Samtidig er de nye historier virkelig facinerende. I det de sprudler med den nye kultur der er smittet af den moderne teknologiske udvikling.

Den moderne indput som teknologien bringer, kontra det mere retro som Anders And og co. Bringer er virkelig fedt spillet op mod hinanden.

Smil til verden og verden smile igen :D

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
saraac
3. maj 2018 17:57:00 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg er ikke meget for dem der oftest er i bladene, der er for lidt plads til at man kan lave en god historie med flere elementer i, jeg er større fan af længere historier som dem Don rosa laver. Jeg kan også lide Carl barks historier selvom at de er kortere, men det er fordi at jeg godt kan lide sættet og omgivelserne. Jeg kan godt lide et andeby uden moderne elektronik og med tydelige amerikanske træk. Så jeg er ikke så meget for nyer historier

Ducktales! UUUH!!
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: