Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Radio andeby Options
batdut5
30. april 2018 08:11:32 Anmeld

Tilbage til toppen
Godmorgen godmorgen andeby :D. Detter jeres lokale radio, som bringer jer de seneste nyheder.

I sidste uge trådte den fantastiske borgmester AbettorGem af som borgmester, og gav titlen videre til den skønne og kloge Julie_And. Efter par dages stilhed, viste Julie sine ny udvalgte ministere og viceborgmester frem, og det skal sandelig siges at være et stærk hold. Allerede på første uge, begyndte to af ministerene at arbejde med et tværfaglig projekt, hvor i de ønsker at opfordrer både unge og gamle til at holde en pæn tone på nettet.

Efter en virkelig produktiv uge, skulle man tro at andeby kunne gå fredelig til ro søndag aften. Devsære kom der rører i andedammen, mellem to bruger der førte til stor pjaskeri. Heldigvis trådte vores borgmesterinde ind og lagde dem på en frossen dam. Mandag morgen trådte, vor kær beskytte af andeby Fun ind, og satte en sidste stopper for de to kamp ænder.
Tusinde tak jer to, og de andre andeby borger som der beskytter andeby.

Ved siden af alt pjaskeriet, fra de to kamp ænder. Så trådte en hvis andeinde hårdt ned i søen. Da der var nogle ting hun ikke gad finde sig i mere. Hvad de ting er vides ikke.

Nu til dagens ande poetiske stykke, som idag er skrevet Shakespeare-And:

“At være and eller ikke at være and: Det er spørgmålet”.

Inden vi slutter af med dagens sang, vil vi som Andeby-radio komme med en lille opfordring, som ligger tæt opad tal pænt konceptet.

Husk kun at skriv det til andre, som du selv ønsker at andre skal skrive til dig. Husk samtidig er at andeby kun er en leg, og selvom du har en dårlig dag, skal du ikke ødelægge andres leg.

Dagens sang er af Karl-William-And og hedder “And igen”

Smil til verden og verden smile igen :D

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
Huebrødrene
30. april 2018 08:19:53 Anmeld

Tilbage til toppen
God radioandvis :D

Stolt donaldismeminister og stolt medlem af SovjRap!

Huebrødre er seje!!!

#SovjRap

#VIVILHAVEAKTIVANDEBYINDE2019

#CarpeDiem
AbettorGem
30. april 2018 09:25:42 Anmeld

Tilbage til toppen
Tak for det pæne ord og en god radioavis. Hvem havde troet at et indlæg om opførsel på internettet kunne stikke sådan af!

Chefredaktør på Sandhedens Time - Andebys mest læste avis

Formand og byrådsmedlem for Rapikale Ænder - Forandring fryder!
AndebyAnden
30. april 2018 09:43:38 Anmeld

Tilbage til toppen
Vil så lige sige at det hverken var Julie eller fun der fik stoppet det. Det fortsatte stadig derefter over om, og er desværre stadig igang.

Synes også at det er et problem at en domsmand udtaler sig ovenpå en sag der netop er igang med dette. At begynde at kalde dette for plaskeri, mener jeg ikke bør finde sted, når du samtidig skal forsøge at løse problemet, og dette er ihvertfald ikke måden at løse den på

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

Spoiler (klikk for å vise)
AndebyAnden
30. april 2018 09:51:26 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
Bare info fra en domstolsordfører:

Der kommer ikke til at være nogen domsmænd i den eventuelle sag mellem AndebyAnden og Andeby PC. Hvis Andeby PC acceptere det, kan der startes et forsøg på konfliktmægling, hvor de to parter kan lave en uforpligtende aftale. Det er det eneste. Domstolen kan kun dømme ting, der har med byrådets lovgivning at gøre.

Men kan domstolen intet andet gøre? Han web et byrådsmedlem som laver problemer uden for byrådet godt nok, men kan de ikke se at han har taget brugeren og alt de jeg har skrevet på den, og bruger den nu til at skrive al muligt med det navn hegn lavede legen på.

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Mit borger kort:

AbettorGem
30. april 2018 09:53:07 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg slettede mit indlæg, fordi jeg alligevel ikke orkede. Men nej, domstolen kan kun dømme, hvis det har at gøre med byrådets lovgivning.

AndebyAnden
30. april 2018 09:54:30 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
Jeg slettede mit indlæg, fordi jeg alligevel ikke orkede. Men nej, domstolen kan kun dømme, hvis det har at gøre med byrådets lovgivning.

Så du kan tage andres indlæg og beskeder, navnet på ens ide og privatbeskeder. Meget muligt kan man ikke gøre noget uden for byrådet, men kan de ikke påvirke ham i byrådet?

Mvh Andebyanden,

Mit borger kort:

AbettorGem
30. april 2018 09:58:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg vil gerne ønske et nummer med Simon AND Garfunkel her på Radio Andeby!

Huebrødrene
30. april 2018 10:45:23 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:

Det er faktisk en god ide :)

Stolt donaldismeminister og stolt medlem af SovjRap!

Huebrødre er seje!!!

#SovjRap

#VIVILHAVEAKTIVANDEBYINDE2019

#CarpeDiem
batdut5
30. april 2018 10:54:37 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:

Dit ønske er her med opfyldt.

Smil til verden og verden smile igen :D

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: