Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Flytning, hvor skal vi hen? Options
AndebyAnden
3. maj 2018 20:29:50 Anmeld

Tilbage til toppen
Eftersom forummet lukker, sammen med blogs og pm system, så er der for lidt der taler for at blive her. Nogle snakker om det norske forum, dog planlægger jeg en dansk side i stedet. Her er så hvorfor:

1. Siden i Norge er ikke eget af Egmont, det er en privat side, og det kan muligvis blive et problem med hensyn til opdateringer osv.
2. De har ikke et blog eller væg system. Det består kun af et forum og privat beskeder. Jeg er dog blevet oplyst at de arbejder på en ny hjemmeside som skulle indeholde det, men de har intet tidspunkt på den.
3. Det er begrænset hvad vi kan bestemme omkring opdateringer og admins.

Som sagt før, så har andeby_pc og jeg planlagt en hjemmeside. Jeg har skrevet til ham og vente på besked omkring nogle spørgsmål.

Uanset hvad, så vil jeg meget gerne have at vi får vores eget. Nemlig af flere årsager:

1. Vi har vores egne admins. Jeg har spurgt Julie og Fun ad, men vi afventer lige sitationen. Jeg vil ikke selv være hverken admin eller moderator, udelukkende kun bruger og webintegrator som laver hjemmesiden.

2. Vi kan få blogs, pm og forum fra starten af, og kan selv styre opdateringer samt have sproget på dansk.

3. Sen vigtigste fortaler for mig, er at jeg gerne vil have artikler. Derfor tænker jeg at alle skal have mulighed for at bidrage, derfor vil forfatter på aviser, have mulighed for at skrive artikler til forsiden. Det kan være alt fra mini konkurrencer, til seriøse artikler.

Jeg håber at I er med på ideen, eller har nogen spørgsmål ang. dette:-)

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

Spoiler (klikk for å vise)
Miklo_Rød
4. maj 2018 05:39:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Lyder godt!

..-^~~~^-..
.~ ~.
(;: :;)
(: :)
':._ _.:'
| |
(=====)
| |
-O- | |
\ | |
/\ ((/ \))
andeby_pc
4. maj 2018 21:31:26 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg fortrækker at vi flytter derhen.

Det kan ikke betale sig at vi laver vores eget når vi er så få på andeby.dk

Så er det bedre at vi alle sammen bliver samlet! Til et stort aktiv Andeby/Donald :P

Jeg flytter ihvertfald.
thewinnertakesitall
4. maj 2018 22:12:24 Anmeld

Tilbage til toppen
forstår ikk rigtigt du siger den norske side ikk er eget af Egmont og det er en ulempe ve den norske side, men det er din side da heller ikke, eller hva?

AndebyAnden
4. maj 2018 22:25:41 Anmeld

Tilbage til toppen
thewinnertakesitall wrote:
forstår ikk rigtigt du siger den norske side ikk er eget af Egmont og det er en ulempe ve den norske side, men det er din side da heller ikke, eller hva?

Det er med hensyn til EU reglerne. Forstår faktisk heller ikke selv min formulering😐

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Mit borger kort:

gustavsl1
6. maj 2018 19:56:04 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg vil gerne være med, og kan sagtens bidrage økonomisk hvis det er, vil også gerne hvis jeg må, være med til at starte siden op og være administrator xD(Jeg ku ligeså godt blive “godmode” og overtage siden xDxD)

Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur.
Founderen af den ubegrænsede signatur:D
Warning: This user is viceborgmester!
#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW
#Viceborgmester

Gammel velkomstbeskedxD

Info om
AndebyAnden
6. maj 2018 22:21:54 Anmeld

Tilbage til toppen
gustavsl1 wrote:
Jeg vil gerne være med, og kan sagtens bidrage økonomisk hvis det er, vil også gerne hvis jeg må, være med til at starte siden op og være administrator xD(Jeg ku ligeså godt blive “godmode” og overtage siden xDxD)

Jeg er stadig interesseret i at starte en side op, men tror ikke at folk er interesseret. De fleste er rykket til dono forum

Mvh Andebyanden,

Mit borger kort:

andeby_pc
6. maj 2018 22:47:42 Anmeld

Tilbage til toppen
AndebyAnden wrote:
gustavsl1 wrote:

Jeg er stadig interesseret i at starte en side op, men tror ikke at folk er interesseret. De fleste er rykket til dono forum

Men hvorfor vil du have at vi skal have vores egen side?

Forstår ikke helt grunden...
AndebyAnden
6. maj 2018 23:08:31 Anmeld

Tilbage til toppen
andeby_pc wrote:
AndebyAnden wrote:
gustavsl1 wrote:

Jeg vil hellere have noget der er dansk. Der er ikke meget Anders and på en norsk, svensk, tysk eller alt muligt andet.

Udover det, så er det faktisk ærgerligt at EU reglen ikke rammer Norge. Det er selvfølgelig logisk nok fordi de ikke er medlem, men det er ærgerligt fordi den er til for at beskytte sådan nogen som os.

Sidst, men ikke mindst, kunne det være bedre med en side hvis selv kunne opdatere. Så vidt jeg har forstået det, så har de allerede selv nogen til den del

Mvh Andebyanden,

Mit borger kort:

AbettorGem
7. maj 2018 07:57:24 Anmeld

Tilbage til toppen
andeby_pc wrote:

Det kommer heller ikke til at ske. Som Laujensen skriver, er valget mellem dono.forums.net og ingenting. Jeg kan forstå, nogen måske ikke kan overskue at flytte til den norske side med nye brugere og ville finde det trykkere, hvis Andeby bare kunne fortsætte på et nyt domæne. Man kan komme med alle mulige forklaringer, men efter min mening bærer det en stor del af grunden.

Et sådant projekt ville dog være skønt spildte kræfter. Først og fremmest da det ville splitte os brugere yderligere, da jeg ved, mange vil foretrække dono.forums.net.

Sandhedens Time 12 kommer til at bringe en masse indsigt om de her emner.

Chefredaktør på Sandhedens Time - Andebys mest læste avis

Formand og byrådsmedlem for Rapikale Ænder - Forandring fryder!
DabberHeleUgen
7. maj 2018 10:11:57 Anmeld

Tilbage til toppen
AndebyAnden wrote:
andeby_pc wrote:
AndebyAnden wrote:
gustavsl1 wrote:

Jeg vil hellere have noget der er dansk. Der er ikke meget Anders and på en norsk, svensk, tysk eller alt muligt andet.

Udover det, så er det faktisk ærgerligt at EU reglen ikke rammer Norge. Det er selvfølgelig logisk nok fordi de ikke er medlem, men det er ærgerligt fordi den er til for at beskytte sådan nogen som os.

Sidst, men ikke mindst, kunne det være bedre med en side hvis selv kunne opdatere. Så vidt jeg har forstået det, så har de allerede selv nogen til den del

Okay hvornår har du sidst skrevet noget om Anders And her på www.Andeby.dk? Jeg spørger bare til nysgerrighed.

Jeg støtter Rap Ordentligt!
AndebyAnden
7. maj 2018 14:59:16 Anmeld

Tilbage til toppen
DabberHeleUgen wrote:
AndebyAnden wrote:
andeby_pc wrote:
AndebyAnden wrote:
gustavsl1 wrote:

Okay hvornår har du sidst skrevet noget om Anders And her på www.Andeby.dk? Jeg spørger bare til nysgerrighed.

Meget lang tid siden. Det er dog princippet i det. Læs meget om det i sandhedens time

Mvh Andebyanden,

Mit borger kort:

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: