Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Tak for alt Options
clubpenguin
8. maj 2018 19:15:11 Anmeld

Tilbage til toppen
Vi vidste, at dette ville komme, men vi vidste aldrig hvornår.

Selvom en del inlæg florerer rundt i øjeblikket om “lukningen” af Andeby.dk, vil jeg gerne lave et også.

Det kom som en overraskelse for mig, at Andeby.dk vil “lukke”.

Jeg har være en del af siden i over 6 år, og jeg har haft det fedt i alle de år. Den seneste tid har jeg ikke rigtigt været online, men jeg har stadig være på for at se, hvad der skete.

I den tid jeg har været på har jeg skrevet med mange forskellige. Jeg har fået rigtig mange venner i den tid, som jeg har været på. Og selvom det aldrig har været virkeligt, så har de stadig været fedt, at jeg har kunne været en del f så stort et fællesskab.

Det fællesskab der er på Andeby.dk er stort. Vi har alle sammen kunne snakke sammen, vi hjælper altid hinanden og de nye, og vi har haft det mega sjovt sammen. Jeg husker flere dage, hvor jeg har brugt tiden både på Andeby.dk og GumleMumle samtidigt - det var besværligt, men det var fedt.

Jeg har prøvet at skabe aktivitet i flere år, jeg har startet en bruger, der ville give nyheder om Disney - det var ikke så populært, men det var fedt at lave. Jeg prøvede alt, men det virkede ikke. Jeg stoppede med min Disney bruger i 2016, da jeg flyttede. Læs mere under:

Spoiler (klikk for å vise)

Jeg glæder mig til at se det nye Andeby.dk. Det bliver spændende at starte et nyt kapitel, men samtidigt kommer jeg også til at savne alt det, som vi mister. Jeg kommer allermest til at savne alle jer, som jeg snakket med i al den tid.

Alle disse ord skal egentligt føre til sætningen: Jeg vil gerne sige tak for alt! Jeg kommer virkelig til at savne det her og jer alle.

Jeg må ærligt sige, at dette nok bliver det sidste I ser til mig. Jeg har ikke planer om at flytte til nogen anden side, hvor jeg kan være aktiv. Jeg beklager meget, men jeg bliver nødt til at trække mig.

Tak for alt, hvad I har gjort for mig og for siden. Jeg er virkelig ked af, at dette skal ske. Tak. I er de bedste

Mine brugere:

clubpenguin
CP-K-I
Disney-Samling
Disney-Fan
Andebys_Detektiver
Operation_Aktivitet

Fun_PV_Duck
8. maj 2018 20:03:39 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Har skrevet på din væg :'(

STEM PÅ TDVP

Bandeord, spark, og slå,
dem der gør det,
de kan gå,
Andeby skal bestå,
det kan ingen ændre på.
Fetter_Fart
8. maj 2018 21:16:14 Anmeld

Tilbage til toppen
Trist å se at danskene må gjennom dette også. Andeby.dk holdt ut mye lenger enn donald.no og kalleanka.se

Samler penger til Svinesenhode
taco_duck
8. maj 2018 21:27:42 Anmeld

Tilbage til toppen
Fetter_Fart wrote:
Trist å se at danskene må gjennom dette også. Andeby.dk holdt ut mye lenger enn donald.no og kalleanka.se
Kalleanka.se fikk jo et nytt forum da og varte fram til veldig nylig. Problemet var bare at det nye forumet fikk dem til å miste all aktiviteten.

"When you have to shoot, shoot, don't talk."
- Tuco
gustavsl1
9. maj 2018 18:17:03 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg har det på samme måde, men vil dog prøve at fokusere lidt på Dofo! Håber du vil gøre det samme! Du kan bare lave en bruger og være online en gang om året! Det gør en verden til forskel om denn elskede clubpenguin bliver inaktiv, eller helt forlader os!

Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur.
Founderen af den ubegrænsede signatur:D
Warning: This user is viceborgmester!
#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW
#Viceborgmester

Gammel velkomstbeskedxD

Info om
taco_duck
10. maj 2018 05:38:44 Anmeld

Tilbage til toppen
gustavsl1 wrote:
Jeg har det på samme måde, men vil dog prøve at fokusere lidt på Dofo! Håber du vil gøre det samme! Du kan bare lave en bruger og være online en gang om året! Det gør en verden til forskel om denn elskede clubpenguin bliver inaktiv, eller helt forlader os!
Enig. Andeby samfunnet kan bli større enn noen sinne på dofo. Blir spennende.

"When you have to shoot, shoot, don't talk."
- Tuco
gustavsl1
10. maj 2018 08:08:52 Anmeld

Tilbage til toppen
taco_duck wrote:
gustavsl1 wrote:
Enig. Andeby samfunnet kan bli større enn noen sinne på dofo. Blir spennende.

Tror bare jeg får svært ved at fatte svenska und norska und alle sprache xD

Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur.
Founderen af den ubegrænsede signatur:D
Warning: This user is viceborgmester!
#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW
#Viceborgmester

Gammel velkomstbeskedxD

Info om
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: