|
|

Tilbage til toppen
|
(næsten) det samme som tøjlegen, det har bare ikke en **** med tøj. altså man skriver en farve, og den næste skriver en ting der har den farve og nedenunder en ny tilfældig farve der ikke behøves at have noget med den ting man skrev at gøre. Ps. du må gerne skrive fx. guld-farvet, og så skal den næste skrive en ANDEN ting som har den farve. ex. person 1: rød person 2: ild! hvid!!! person 3: en ko!!! sort!!! person 4: ko´ens pletter!!! OSV... PPs. undgå helst at sige ting som er sagt. PPPs. lavet af pølseketchup von and
 "
|
|

Tilbage til toppen
|
cykel
|
|

Tilbage til toppen
|
vi starter: rød!!! PPPs. God fornøjelse!!!
 "
|
|

Tilbage til toppen
|
Åh undskyld martin!!! havde ikke set du havde skrevet noget!!! Ps. husk at skrive en ny farve.
 "
|
|

Tilbage til toppen
|
ild... hvid!
 "
|
|

Tilbage til toppen
|
en ko!!! sort!
Quack! Rapperne! Gråænderne!     Ps. I skal ikke tro at det er alvorligt ment at i bliver stanget, Gråænder. Det er bare en dårlig "for-sjov-hed"... PPs. Er gået i gang med en bog, jeg kalder "HALL of FANS" altså HALL of FAME, bare ikke nær så fame-agtig, og skrevet af fans. Er du fan af Anders And? (ja, ellers havde du nok ikke oprettet din bruger...) har du en historie, der er nogenlunde tegnet? Tag kopier af den, i farve, og send mig den! Eller også kan du bare sende mig originalen! Hvis tegningerne virkelig er flotte (VIRKELIG flotte), kunne det jo være den blev udgivet. Det er kun en drøm, men det er da mere realistisk (faktisk ikke...) end zombie-invasion fra Mars! Se mere i min blog!
|
|

Tilbage til toppen
|
Min taske:) Brun:P
 "
|
|

Tilbage til toppen
|
Bæ... Lilla! Signatur under ombygning! :)Kom venligst tilbage senere.
|
|

Tilbage til toppen
|
Farven på min slikpose! :P Orange! :D | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
Spoiler (klikk for å vise)
|
|

Tilbage til toppen
|
En appelsin:) Pink:P
 "
|
|

Tilbage til toppen
|
en af mine MANGE viskelæder XD mørkeblå altså mørkevandblå
|
|

Tilbage til toppen
|
Havet!!:) Sort:)
 "
|
|

Tilbage til toppen
|
en af mine MANGE viskelæder XD pink
|
|

Tilbage til toppen
|
Farven på sommerfuglen på min plakat! xD Guldfarve! :D | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
|
|

Tilbage til toppen
|
minnie mouse's sløjfe råd
 stem på DOVTJ
|
|

Tilbage til toppen
|
mener du rød??????????? hvis du gør så noget af Dannebro hvid!
 "
|
|

Tilbage til toppen
|
mine højtaler grøn
|
|

Tilbage til toppen
|
Græsset! xD Blå | Andeby-Centrum | Donald.no | Er der noget du vil have an(d)meldt? An(d)meld til mig! | Rapperne | Bøh! |Spoiler (klikk for å vise) Selvom du er glad, sur, trist, lykkelig, ensom, overasket, følsom, lam, døende, en ko (måske ikke ko..:P), søvnig, aktiv, træt (er det det samme som søvnig?), doven, rig eller fagtig, så kan du altid tage noget sursød sovs! Mums! Citeret af Gufmand Jeg kan spå! Haha!!!Spoiler (klikk for å vise)  Vildt var? Hvordan gør jeg det? :P Andby News:
|
|

Tilbage til toppen
|
himlen rødgrøn
|
|

Tilbage til toppen
|
de to farver blandet sammen er brun. lort. mørke-orange!
 "
|
|
|
Du skal være medlem og logget ind for at svare.
|
|