Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Mødte jeg Don rosa ? Endnu en historie her på andeby.dk :P:D læs den yay Options
Mini_Anders_and
16. november 2015 19:41:45 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
hejsa dette her er historien og da jeg mødte Don rosa vis du af somme årsager ikke gider at læse denne historie fordi du syntes det er ligegyldigt så lad være :P blå skrift = vigtige ting

host host hark nu begynder historien vi starter torsdag den 12 jeg var kommet hjem fra skole og var virkelig træt vi havde nemlig matematik uge og det havde jeg set frem til for jeg kan nemlig godt lide matematik men desværre var det en virkelig kedelig uge vi skulle lave nogle modeller det her er opgaven hurtigt fortalt
du har en grund på 60.000 kvadrat meter byg nogle bygninger og andre ting dig og din gruppe syntes der skal være nej der var ikke frit valg på
jeg gad gerne have en ny Lalandia eller noget svømme noget men nej så tænkte jeg og en anden paintball = nej det var for det meste nogle kultur ting
vilket og er fair men der skal stadig være noget sjovt jeg speeder lige op så blev vi enige i at lave et laser Ball noget i den stil så skulle vi bygge den i modeller og det var der det trælse begyndte jeg lavede en totalt awesome okay det var fin men så sagde læreren nej du skal bruge mindre tape og så skulle jeg skille den ad forsigtigt
og det var virkelig træls :| jeg brugte en masse energi og 4 lektioner på at lave den (nemlig dem var svær at lave) og øhm lad os sige jeg gik op i at lave den og blive færdig og sådan noget og så fik jeg af vide efter den skulle være mindre altså mindre høj og så tænkte jeg ..... Virkelig det kunne jeg bare have klippet væk og så blev det træls og jeg gad det ikke rigtig mere vi fik fri 13:25 hver dag det er tidligt i forhold til normalt så kom jeg hjem og var træt brugte min nye iPad jeg havde købt (og ja det er også den jeg skriver fra nu) og så så jeg inde på startsiden Don rosa med i ugens blad eller noget i den stil og jeg tænkte fedt jeg elsker Don rosa altså jeg syntes han er virkelig god til at tegne og er den bedste til det han var min yndlings tegner siden jeg kunne læse så kikkede jeg lidt ned hvor der stod Don rosa kommer til Danmark og så skyndte jeg at læse det og så sagde jeg til min mor at jeg ved hvad jeg skulle lave i weekenden[sagde Jonas] :D :P nu er den fredag den 14 og jeg gad gerne at invitere min ven som også har en bruger her på andeby.dk som hedder Mini_Van_Duck men han tog den ikke så jeg tog bare derhen med min far boooooom jeg glædede mig meget men det var på et lidt upassende tidspunkt syntes jeg og det var OUT OF NOWHERE altså jeg fik det bare af vide ude af ingenting altså lidt ligesom et chok
men så kom jeg omkring klokken 15 og så stod der køen er lukket man kunne ikke nå at møde ham...................

vil du høre resten af historien så bare skriv nede i kommentaren send gerne ris eller ros nede i kommentaren
bare skriv jeres ærlige mening det bliver jeg mest glad for
så skriv om den var sjov dårlig eller et eller andet nede i kommentaren vis i gider

med venlig hilsen MAa PS igen dette var en forhistorie af en slags det kun det sidste der er lidt vigtigt nå det var alt

med venlig hilsen MAa

Mit bruger kort
Spoiler (klikk for å vise)

#venskab :D
#tjek blogs
Fun_PV_Duck
16. november 2015 20:04:19 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Fotæl are videre :D

Underskriftindsamling til dem der er IMOD blokpolitik: Underskriftindsamling

Bandeord, spark, og slå,
dem der gør det,
de kan gå,
Andeby skal bestå,
det kan ingen ændre på.
Fun_PV_Duck
16. november 2015 20:04:53 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Skriver på tablet, og det er ikke altid man lige rammer de rigtige bogstaver...:P

Underskriftindsamling til dem der er IMOD blokpolitik: Underskriftindsamling

Bandeord, spark, og slå,
dem der gør det,
de kan gå,
Andeby skal bestå,
det kan ingen ændre på.
Mini_Anders_and
16. november 2015 20:06:13 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Godt at du kunne lide den den er baseret på en ægte historie for det er en ægte historie

Mit bruger kort

#tjek blogs
skumsprøjt_von_and
17. november 2015 16:50:49 Anmeld

Tilbage til toppen
God, sjov og ikke mindst nice historie MAa! :)

#Venskab!!!
😜😺👻🐭
#Ændestop

Partiet KAGE: :D
Mini_Anders_and
17. november 2015 20:15:06 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Tusind tak jeg regner med at lave næste del imorgen

Mit bruger kort

#tjek blogs
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: