Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Rappetition Options
saraac
18. april 2016 20:47:22 Anmeld

Tilbage til toppen
Ja tilgiv mig. Jeg bliver nok aldrig i stand til at lave sådan en imponerende avis som tjen og hør men jeg vil med glæde prøve :). i dette blad vil jeg skrive nyheder som i nok allerede ved altså repetition eller rappetition. Sejt ikke? Nej okay..

Rappetition

Inhold:
Nyt ministerie

tegne festival

statsministeriet

Statsministeriet er et forsøg på et nyt ministerie som ikke skal erstatte andebyrådet men i stedet at skabe en ny politisk aktivitet da brugeren syntes at byrådet var inaktiv. Det var andebyanden som har i sinde at starte dette den 19/4 klokken 00:1 helt præcist :) yderlige Informasion i dette link
http:// (insæt/skriv linket her)
http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&t=153032

tegnefestival

Tegnefestivalen starter den 24/4 og deltager og dommer er nu fundet. Deltager: Albert_Conner , Bananasplit , Saraac/ mig! :D
og sidst men ikke mindst Isak_von_and!
Dommer er Silas2006
emil_k
Julie_And
Fun_PV_Duck
Ande_partiet
skumsprøjt_von_and. Jeg er ked af at stoppe nu men jeg har dårlig tid til at skrive idag. Farvel!

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
Andre brugere: tegneseserefan med emnet:Superhelte
Julie_And
18. april 2016 20:52:21 Anmeld

Tilbage til toppen
Yay!!!! Ny avis!!!!!

Der tager altid tid at lære at skrive, men med tiden bliver man altid bedre. Lige nu tror du måske at avisen er dårlig, men i det mindste tager du initiativet til at starte sådan noget som en avis. Lige nu er der ikke meget aktivitet, så en avis er lige hvad vi har brug for :)

Mangler du bonuspoint? Så klik her

KAGE (Kedsomhedsbekæmpende, Aktivitets & Godtgørende Elite), se mere her

H.A.P, se mere her

#ændestop
saraac
19. april 2016 21:11:11 Anmeld

Tilbage til toppen
Julie_And wrote:
Yay!!!! Ny avis!!!!!

Der tager altid tid at lære at skrive, men med tiden bliver man altid bedre. Lige nu tror du måske at avisen er dårlig, men i det mindste tager du initiativet til at starte sådan noget som en avis. Lige nu er der ikke meget aktivitet, så en avis er lige hvad vi har brug for :)

Tak for feedbacken. Jeg er meget taknemlig over at du giver mig god tid til at få det her op og køre. Det har jeg brug for. Jeg vil gøre mit bedste for at lave en god avis men det kræver nok nogle skud til at ramme plet som du sagde. Den her gang havde jeg lidt tid til at skrive. Jeg skulle nok have gjort det på et tidspunkt der giver adgang til lidt mer omhug. Jeg vil nok også kæmpe lidt med at finde nogle artikler da der er meget inaktiv for tiden. Men nok med dårlige undskyldninger. Hvis i har en ide til en artikel må i MEGET gjerne skrive det til mig for det ville være en stor hjælp.
VH Saraac

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
Andre brugere: tegneseserefan med emnet:Superhelte
Fun_PV_Duck
20. april 2016 16:09:12 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Super god avis :D

Spoiler (klikk for å vise)

Underskriftindsamling til dem der er IMOD blokpolitik: Underskriftindsamling

Bandeord, spark, og slå,
dem der gør det,
de kan gå,
Andeby skal bestå,
det kan ingen ændre på.
Silas2006
20. april 2016 17:01:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg er med i en avis:D Yayyyyy:D

Så er han her igen!!! SILAS den STORE#styrer#

min profil
Silas2006
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: