Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Skal bruge deltager Options
saraac
21. juni 2016 16:35:54 Anmeld

Tilbage til toppen
Vi skal bruge deltager til nordisk talent konkurence. Hvad den går ud på kan du læse i inlæget her http://www.andeby.dk/forum/Default.aspx?g=posts&t=153091
Men jer der ikke har set inlæget tjek det venligst nu ellers aner du ikke hvad der foregår. Vi venter bare til du er færdig......... Klar? Dejligt!
Okay talent konkurrencen skal have nogen deltager og hvad deltagerne skal lave står i det andet inlæg.

Vi skal bruge nogen der vil deltage i konkurrencen om at deltage i den endelige nordiske konkurence.
I kan skrive til mig pm eller i kommentaren hvor i siger hvad i vil lave. Så laver jeg vidst en konkurence( med lidt hjælp fra nogen andre håber jeg, hvis i er intreseret kan i også kontakte mig pm eller i kommentaren)

Når jeg ser hvem der vil være med( hvis nogen har lyst) så får i mere information i et inlæg der heder andeby.dk contest info.
Send gjerne spørgsmål. Og i må også gjerne sige hvornår den nordiske konkurence skal holdes eller hvis den er afholdt. Det håber jeg sandelig ikke for så bliver det her ret akavet.....
Forresten skynd jer! Kort frist! 1 juli!

Jeg kunne ikke undgå, at falde over det her inlæg, så jeg valgte at vise denne fine gif. Det var så lidt ;)
Andre brugere: tegneseserefan med emnet:Superhelte
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: