Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Andiancen, hvorfor? Options
laujensen
20. oktober 2016 23:05:20 Anmeld

Tilbage til toppen
efter en kortere pause fra byrådet, har jeg besluttet at stille op igen til dette valg, og det bliver med andiancen som altid.

i øjeblikket er den primære problemstilling som byrådet skal løse, at sørge for at det selv er fungerende og aktivt, for hvis ikke det kører, har vi ingen mulighed for at motivere til andre aktiviteter. Derfor foreslår Andiancen at vi indfører et nyt system for medlemmer af byrådet. Det har vist sig at medlemstallet i byrådet ikke kan være fastslåst i længere perioder, der da ikke er et fast antal aktive medlemmer der opstiller til byrådet, derfor vil vi indføre et nyt system, som varierer antallet af byrådsmedlemmer. Fremover ønsker vi at man tager det samlede antal opstillede til det specifikke byrådsvalg, og så tager en procentdel af dette (jeg foreslår 30%) og runder op til nærmeste ulige tal (for at undgå stemmelighed), for på den måde at sikre et aktivt byråd.

indtil videre er det den vigtigste mærkesag Andiancen har, men bare rolig, vi har ikke tradition for at være passive, når vi sidder i byrådet.

Mvh. Laujensen formand for Andiancen

Formand for det stolte parti Andiancen.

En stemme på Andiancen er en stemme på et bedre Andeby.dk.

Jeg vælger ikke mellem Rosa og Barks, jeg elsker dem begge

"Nothing is true everything is permitted"
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: