Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Hvordan vi redder Andeby [Valg 2017] Options
AbettorGem
4. maj 2017 23:24:11 Anmeld

Tilbage til toppen
Kære Andeby-borgere, det er en ære at deltage i valget og have jeres opmærksomhed.

I kender mig alle sammen, men hvis du ikke gør alligevel, så er jeg AbettorGem. Modsat mine modkandidater, har jeg rent faktisk opnået noget, da jeg er anden bag den suverænt mest succesfulde tegneserie på Andeby, nemlig Mordet i Pengetanken - I kan bare tjekke den ud, den er alletiders. Jeg har bevist, jeg er i stand til at præstere og vil føre det ind i mit borgmesterembede.

Vores side befinder sig i en seriøs krise. Vi har ikke nogen aktivitet længere. Vi plejede at have så meget aktivitet, men det har vi ikke mere. Heldigvis har jeg et virkelig godt program til hvordan vi kan redde siden.

For det første skal de nye brugere føle sig mere velkomne. Det er ikke underligt, folk ikke gider bruge tid på Andeby, når man som ny bruger mødes af ligegyldighed fra en flok gamle ”elite-brugere”, der tilsyneladende ikke har andet at snakke om, end hvor dejligt der var på Andeby i gamle dage. Hallo, kammerater! Skab nyt!

Som borgmester vil jeg kæmpe for at indføre et obligatorisk Velkommen-system, hvor vi introducerer Andeby-siden for alle nye brugere og giver relevante anvisninger til fx forum, Comic Creator osv. Det vil også kræve en øget indsats fra sidens administratorer, som ikke har været i stand til at løfte deres opgave fyldestgørende.

Desuden vil jeg kæmpe for øget synlighed i Anders And & Co., hvor man tydeligt ser den lave prioritet, Andeby.dk desværre har fået. Her har jeg flere forslag til virale initiativer. Noget jeg har stor erfaring med.

Jeg har masser af andre forslag, som jeg vil præsentere i løbet af valget og ser frem til at gennemføre som jeres borgmester. Dette er kun begyndelsen og et vidnesbyrd for hvad jeg repræsenterer.

Formand for Rapikale Ænder - Forandring fryder!

Redaktør på Sandhedens Time - Andebys mest læste avis!
gustavsl1
5. maj 2017 11:46:52 Anmeld

Tilbage til toppen
Spændene tanker! Glæder mig til at hører mere. Men samtidig gænker jeg også at hvis der havde været en masse man kunne gøre ved inaktiviteten at folk så ville have gjort det men anyway lyder det fornuftigt

Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur.
Founderen af den ubegrænsede signatur:D
#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW

Gammel velkomstbeskedxD
Spoiler (klikk for å vise)

Info om

Pzzzt pzzzzt her ja her.... KONTAKTMULIGHEDER
hellevad
5. maj 2017 15:59:31 Anmeld

Tilbage til toppen
Nu har min mærkesag i gennem de sidste par år netop været, at de nye brugere skulle have plads til at forme det Andeby, de gerne vil have, så jeg føler ikke, det er fair at give hele skylden til gamle brugere som mig. Vi har en del af ansvaret, men vi har ikke hele ansvaret. Men godt at du stiller op, for der mangler i den grad nye brugere til at stille op, hvilket netop er en grund til, at der ikke rigtig er sket noget.
Men misforstå mig ikke! Jeg er glad for, du vil tage intiativ, og jeg ved godt, jeg ikke har gjort det godt nok, men det irriterer mig bare en lille smule, at du så tydeligt skyder al skylden på især mig. Jeg ved godt, du ikke nævner mig ved navn, men pga. forskellige kommentarer på min væg, kan jeg regne ud, at du hentyder til mig. Jeg genopstiller ikke, men jeg føler bare, jeg lige er nødt til at slå fast, at ja, du har lavet en meget populær ComicCreator-serie, som selv jeg har rost meget, men på selve forummet har du ikke gjort særlig meget. Det er godt, du vil gøre det nu, du skriver bare som om, du er den eneste på siden, der har gjort noget for at skabe aktivitet, men det er du ikke.
Jeg kunne godt overveje at stemme på dig, men lidt mindre arrogance ville klæde dig, for du har ikke været med til at bygge denne side op og holdt live i forummets aktivitet som flere af os andre både nye og gamle. Også flere af de opstillede kandidater har kæmpet mere for aktiviteten og taget mere ansvar, end du har. Men igen: Dejligt du vil tage intiativ, din tone irriterer mig bare, jeg beklager.

Med venlig hilsen:
http://www.andeby.dk/default.aspx?section=profile&user=hellevad
Der er helt blank og aldrig aner hvad han skal skrive som signatur og status.

Nogen gode vidoer :)

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

AbettorGem
5. maj 2017 19:30:30 Anmeld

Tilbage til toppen
Gustav, er der gjort en masse? Synes du det? Det vil jeg ikke mene.

Se vores nuværende borgmester - en af de mest inaktive. Se på partiprogrammerne. ”Bedre forum-lege”, jo tak. ”Flere aviser”, bevares. Men mine modkandidater overser noget meget indlysende i deres bestræbelser på at lege politikere: Når vi får flere aktive brugere ind, vil den slags initiativer opstå af sig selv. Og hvem siger, den nye generation af brugere overhovedet har lyst til at lave aviser? Måske får de en meget bedre idé! Det er det jeg mener, med et nyt Andeby! Andebys såkaldte elite, heriblandt mine modkandidater, forsøger at fremtvinge symptomerne for det aktive Andeby, de kendte og altså ikke et aktivt Andeby.

Hvad Hellevads kommentar angår, glæder det mig at have fået hans eller hendes støtte. Derudover er der bare at sige, at jeg vil være en bedre, mere aktiv og imødekommmende borgmester.

hellevad
5. maj 2017 19:58:37 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
Gustav, er der gjort en masse? Synes du det? Det vil jeg ikke mene.

Se vores nuværende borgmester - en af de mest inaktive. Se på partiprogrammerne. ”Bedre forum-lege”, jo tak. ”Flere aviser”, bevares. Men mine modkandidater overser noget meget indlysende i deres bestræbelser på at lege politikere: Når vi får flere aktive brugere ind, vil den slags initiativer opstå af sig selv. Og hvem siger, den nye generation af brugere overhovedet har lyst til at lave aviser? Måske får de en meget bedre idé! Det er det jeg mener, med et nyt Andeby! Andebys såkaldte elite, heriblandt mine modkandidater, forsøger at fremtvinge symptomerne for det aktive Andeby, de kendte og altså ikke et aktivt Andeby.

Hvad Hellevads kommentar angår, glæder det mig at have fået hans eller hendes støtte. Derudover er der bare at sige, at jeg vil være en bedre, mere aktiv og imødekommmende borgmester.

"En af de mest inaktive"? Eftersom jeg er på siden flere gange om dagen hver evig eneste dag, har jeg svært ved at se, at jeg er en af de mest inaktive. Ja, jeg er ikke særlig aktiv, men jeg er bestemt heller ikke inaktiv.
Jeg vil igen pointere, det, du siger, er teknisk set det, jeg stod for ved de sidste par valgkampe, problemet er bare, at der ikke kommer særlig mange nye aktive brugere. Jeg har virkelig prøvet at få nogle med, synes jeg, men det er svært, derfor har jeg jo faktisk også været ude i at stille spørgsmålstegn ved, hvor vidt vi skal have byrådsvalg i dag, når interessen er så dalende, men indtil videre er der ikke nogen, der er kommet med et oplagt alternativ, så vidt jeg husker.

Jeg er en han ;-)

Med venlig hilsen:

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

AbettorGem
5. maj 2017 20:02:04 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg må gratulere. På tre kommentarer har du fået det hele til at handle om dig i stedet for Andebys fremtid. Imponerende.

AbettorGem
5. maj 2017 20:15:07 Anmeld

Tilbage til toppen
Det skal være slut med at andeby.dk er en hengemt slutnote i Anders And & Co. Et synligt andeby.dk er lig med et mere aktivt andeby.dk og et mere aktivt andeby.dk er lig med flere solgte tegneserier. Det burde altså være i alles interesse. Jeg præsenterer hermed en række af de tiltag, jeg vil kæmpe for som borgmester:

Opdatering og markedsføring af Comic Creator

Som måske den første borgmester i Andebys historie, vil jeg bruge mine personlige evner til at kæmpe for siden. Den nuværende Comic Creator er en skændsel og et direkte symbol på Egmonts ligegyldighed overfor vores andeby.dk. Hvordan kan man forvente, folk gider bruge tid på siden, når halvdelen af billederne er pixelerede eller får misfarvninger, når de udgives? Det er jo komplet latterligt!

Reklamér på sociale medier i ferieperioderne! Hvad er en sundere interesse end Anders And? Få brugerne ind, når de har masser af tid. Så vil de få smag for siden og jo flere besøgende, des større chance er der for at nogen bliver faste brugere.

Når jeg fremhæver Comic Creator, er det ikke kun fordi, jeg har så store kompetencer deri. Det er fordi, Comic Creator har et enormt uudnyttet potentiale. Den nye generation af brugere er skabere. Jeg tror ikke, Egmont er klar over, hvor mange der ville være interesserede i at lave deres egen Anders And-tegneserie, hvis bare rammerne for det var en smule bedre. Som jeres borgmester vil jeg fremlægge en detaljeret plan for sidens bestyrere angående dette, da jeg nok er den bruger med bedst indsigt i dette.

Et andet forslag er at lade de bedste Comic Creators fra vores side fremgå i Anders And & Co. Selvfølgelig kun de bedste, som lever op til den trods alt stadig høje standard i bladet. Her kunne mit eget mesterværk "Mordet i Pengetanken" være en god kandidat. Når først læserne ser, en bruger fra andeby.dk har fået sin historie med i bladet, vil der kommer masser af brugere hertil.

hellevad
5. maj 2017 21:44:36 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
Jeg må gratulere. På tre kommentarer har du fået det hele til at handle om dig i stedet for Andebys fremtid. Imponerende.

???
Er det ikke nærmere dit indlæg, der handler om dig? Jeg går utrolig meget op i Andebys fremtid, og jeg vil rigtig gerne lægge den over i en by generation, din omtale af mig og de andre brugere irriterer mig bare :-)

Med venlig hilsen:

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Bach
5. maj 2017 23:05:44 Anmeld

Tilbage til toppen
" Når man som ny bruger mødes af ligegyldighed fra en flok gamle ”elite-brugere”, der tilsyneladende ikke har andet at snakke om, end hvor dejligt der var på Andeby i gamle dage. Hallo, kammerater! Skab nyt!"

*triggered*

Rapikal And
AbettorGem
6. maj 2017 09:40:17 Anmeld

Tilbage til toppen
Beklager. Sorry not sorry.

AbettorGem som borgmester - Andebys sidste chance.

AbettorGem
6. maj 2017 10:56:15 Anmeld

Tilbage til toppen
hellevad wrote:
???
Er det ikke nærmere dit indlæg, der handler om dig?

Jeg ved ikke hvordan du kan være overrasket over, jeg qua min politiske situation som løsgænger, også præsenterer mig selv i mit program. Jeg er i øvrigt et af de mindst arrogante mennesker i verden, så ved ikke lige, hvor du får det fra. Måske skulle du prøve at se ind ad? Hvad ved jeg.

hellevad
6. maj 2017 16:08:33 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
hellevad wrote:
???

Jeg ved ikke hvordan du kan være overrasket over, jeg qua min politiske situation som løsgænger, også præsenterer mig selv i mit program. Jeg er i øvrigt et af de mindst arrogante mennesker i verden, så ved ikke lige, hvor du får det fra. Måske skulle du prøve at se ind ad? Hvad ved jeg.

Jeg ved udmærket god, jeg ikke har gjort det godt nok som borgmester, men hvis det at sige, at du er den eneste, der har gjort noget for siden, og at du er den eneste, der kan redde siden, ser jeg som rimelig arrogant.

Med venlig hilsen:

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

AbettorGem
6. maj 2017 16:27:53 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg har lidt svært ved at tyde det syntaktiske mareridt, du her har præsenteret os for. Jeg må bare gentage, det her handler ikke om dig, men om andeby.dk. Der står ingen steder, jeg er den eneste, der kan redde siden. Der står, det er sidste chance og det baserer jeg helt reelt på sidens nuværende situation. Endnu engang kommer du med falske anklager - interessant.

Jeg har derimod understreget, det er et projekt, der skal løftes af en hel masser brugere. Jeg havde ærligt talt ikke regnet med, man ville blive anklaget for at synes, man selv var den bedste kandidat som borgmester. Har du aldrig oplevet et valg før? Lol?

hellevad
6. maj 2017 22:05:38 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
Jeg har lidt svært ved at tyde det syntaktiske mareridt, du her har præsenteret os for. Jeg må bare gentage, det her handler ikke om dig, men om andeby.dk. Der står ingen steder, jeg er den eneste, der kan redde siden. Der står, det er sidste chance og det baserer jeg helt reelt på sidens nuværende situation. Endnu engang kommer du med falske anklager - interessant.

Jeg har derimod understreget, det er et projekt, der skal løftes af en hel masser brugere. Jeg havde ærligt talt ikke regnet med, man ville blive anklaget for at synes, man selv var den bedste kandidat som borgmester. Har du aldrig oplevet et valg før? Lol?

Jeg synes det er godt, du vil gøre noget for at skabe aktivtet, og jeg synes, det vil være fint med dig som borgmester, der er bare din tilgang til den gamle generation, der irriterer mig. Hvis vi skal løfte i flok, nytter det jo ikke, at du sviner størstedelen af medlemmerne til. Desuden er det ikke falske anklager, men det er hvad, jeg læser mig til i dine opslag.

Med venlig hilsen:

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

AndebyAnden
7. maj 2017 09:59:31 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Har jeg misforstået dit indlæg eller handler det her kun om hvad du 'kan' og hvad vi andre ikke kan?
Hvis du virkelig påstår, kan redde Andeby. Hvorfor begynder du så ikke bare i dag? Jeg mener byrådet er jo bare en leg, borgmesteren har kun en titel, men ingen magt.

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Borgmester, Valgansvarlig, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

AbettorGem
7. maj 2017 12:45:49 Anmeld

Tilbage til toppen
Du kunne jo gøre dig den ulejlighed at læse debatten, men synes du, det er underligt, man profilerer sig selv op til et valg?

AndebyAnden
7. maj 2017 13:07:36 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
Du kunne jo gøre dig den ulejlighed at læse debatten, men synes du, det er underligt, man profilerer sig selv op til et valg?

Har skam læst det hele igennem:-)
Jeg synes ikke at det er underligt at man reklamere til et valg, men jeg synes at det er underligt at man nedtoner andre. Har selv gjort det for ca 2 år siden til et valg, og det fortryder jeg virkeligt.

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Borgmester, Valgansvarlig, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

AbettorGem
7. maj 2017 15:33:40 Anmeld

Tilbage til toppen
Nu debatterer vi jo især Andebys nuværende situation. Så er det for mig at se umuligt ikke også at komme ind på nogen af årsagerne bag. Jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at udelade det af hensyn til elitens stolthed. Jeg kalder bare en spade for en spade. Det er noget af det, der skal til. Ellers må I sagsøge mig.

Derudover vil jeg gerne give jer et råd: Se på de mange forslag, jeg kommer med, istedet for at hæfte jer ved sidebemærkninger.

hellevad
7. maj 2017 17:21:05 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
Nu debatterer vi jo især Andebys nuværende situation. Så er det for mig at se umuligt ikke også at komme ind på nogen af årsagerne bag. Jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at udelade det af hensyn til elitens stolthed. Jeg kalder bare en spade for en spade. Det er noget af det, der skal til. Ellers må I sagsøge mig.

Derudover vil jeg gerne give jer et råd: Se på de mange forslag, jeg kommer med, istedet for at hæfte jer ved sidebemærkninger.

Men jeg har svært ved at se, at inaktivteten er min skyld, når jeg har været aktiv her i mange flere år end dig. Igen, jeg var ikke en god nok borgmester, men at give mig skylden for inaktivitet giver ikke mening.

Med venlig hilsen:

''''.

Mine brugere:

Lidt om mig:

Archibald_Haddock
7. maj 2017 18:09:27 Anmeld

Tilbage til toppen
AbettorGem wrote:
hellevad wrote:
???

Det kan godt være, men det er nok en af de mest arrogante i Andeby såvidt jeg kan huske tilbage. Skru lige lidt nede for charmen.

//MDKAH(MedDeKæresteAndeHilsner): Archibald_Haddock
En gammel andebyborger som kigger lidt ind.
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: