Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Derfor skal du stemme på Donaldisterne til valget Options
AndebyAnden
19. maj 2017 22:36:15 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
En stemme på Donaldisterne er vejen frem

Hvad står vi for?
Donaldisterne står for et bedre andeby.dk. Som de fleste bekendte, lider andeby.dk af aktivitetsmangel, og det vil vi gøre noget ved.

Vi vil også sikre brugernes fremtid for sammenholdet og fælleskabet. Andebyanden er derfor allerede gået i gang med at sikre en AndeCare. Så forummet og de gamle klaner er sikret på et nyt forum og hjemmeside.

Mobning og chikane respekteres IKKE
Hvorfor spille tiden ting som at mobbe og chikanere? Lev livet og være en ægte and.
Ser vi mobning eller chikane vil vi også sørge for at for det fjernet. Hvordan? Læs længere nede.

Flere aviser
Danmark er ikke det mest solrige land, så hvorfor ikke bruge nogle af regnvejrstimerne på avislæsning, lavet af os brugere? Selvfølgelig behøver vi ikke en borgmesterpost for at begynde på dette, og dog.
Med en borgmesterpost, har vi nemlig mulighed for at sætte flere ministre (inklusiv os selv) i gang med at lave aviser, event og meget mere sjov.

Fordelen ved at vinde valget
Udover at vi vinder valget og få en borgmesterpost samt mandater, så er der en glemt ting. H.A.P.
Hele Andebys Politi, er et gammelt team på Andeby.dk, som sørgede for et sikkert Andeby.dk. Så med en borgmesterpost, ville det gøre det lettere for OS at indføre en afstemning, og få vedtaget H.A.P. med et politi som også er moderatore, og faktisk kan gøre en forskel.
Husk det, når du er i valgindlægget:-)

De svære ting
Her i Donaldisterne, har vi også større ambitioner, som desværre er svære. Bedre Comic Creator, opdatering på Andeby.dk som indebære klanerne tilbage.
Alt det som er svært at få indført. Vi har heller ikke brug for en borgmesterpost for at komme til handling, her. Men en post vil alligevel gøre en form for indtryk hos redaktionen.

Lege
En god skattejagt, arrangeret af Byrådets kommende eventminister, vil være en fordel for aktiviteten. Endnu en grund til at vælge Donaldisterne.

AAQ projektet
Andebyanden, går ligesom andre, også ind for mere aktivitet. Men i modsætning til de fleste andre, går han skridtet videre. Et muligt banksystem med Andeby registrering og en by i sig selv.
Det er noget af opskriften for mere aktivitet. Nogle har måske allerede set og hørt om borgerkort. De vil komme i gang igen, sammen med andre projekter som AAQ Awards og AAQ Minecraft server.
Alt sammen i et forsøg på aktivitet og sammenhold.

Har du spørgsmål, så er du mere end velkommen til at stille dem her. HUSK, En stemme på Donaldisterne er ikke spildt, men et JA, til mere aktivitet og vejen frem

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Borgmester, Valgansvarlig, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

Spoiler (klikk for å vise)
AndebyAnden
28. maj 2017 17:50:45 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Sender op

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Borgmester, Valgansvarlig, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Mit borger kort:

Bach
28. maj 2017 17:52:18 Anmeld

Tilbage til toppen
Undskyld min ignorance, men jeg forstår ikke helt AAQ ideen? :P

Rapikal And
AndebyAnden
28. maj 2017 17:54:51 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Bach wrote:

Det er forståeligt:-)

AAQ er en forkortelse, og indebærer en masse aktiviter som Duck Of Fame, og også Andeby Award. Forkortelsen er hemmelig indtil videre, da der vil komme en quiz om det:-)

Jeg lavet navnet da jeg skulle lave den hjemmeside, og finde på et navn til den, så derfor hedder det AAQ, og står egentlig bare for en masse aktiviter fra mig

Mvh Andebyanden,

Mit borger kort:

Bach
28. maj 2017 17:55:44 Anmeld

Tilbage til toppen
AndebyAnden wrote:
Bach wrote:

AAQ er en forkortelse, og indebærer en masse aktiviter som Duck Of Fame, og også Andeby Award. Forkortelsen er hemmelig indtil videre, da der vil komme en quiz om det:-)

Jeg lavet navnet da jeg skulle lave den hjemmeside, og finde på et navn til den, så derfor hedder det AAQ, og står egentlig bare for en masse aktiviter fra mig

Oh okay, lyder godt :D Jeg vil gerne stemme på dig, hvis jeg ikke allerede havde gjort det :D

Rapikal And
Unknown_Duck
28. maj 2017 17:57:46 Anmeld

Tilbage til toppen
Bach wrote:
AndebyAnden wrote:
Bach wrote:

Oh okay, lyder godt :D Jeg vil gerne stemme på dig, hvis jeg ikke allerede havde gjort det :D

Du har allerede gjort det :D

Husk at andeby er verdens bedste by!
#Ændestop
#PartietKage
#DeRigeÆnder
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: