Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Min forklaring på kritikken Options
AndebyAnden
25. maj 2017 22:39:23 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Jeg har fået en del kritik på det seneste, og vil egentlig gerne forklare mig her, for at i egentlig får sandheden. Har i kritik, så send mig en privat besked, så kan vi tage den her. Har i andre spørgsmål, så stil dem i en pæn tone herunder.

Hvorfor mister Andeby2006 sin stemmeret?
Det er endnu ikke besluttet om Andeby2006 mister sin stemmeret, selvom det er beskrevet, har jeg overvejet at gøre den mildere. Grunden til at jeg ikke kan skrive hvad det ender med, er at jeg vil snakke om det sammen med Hellevad (Borgmesteren).

Grunden til at Andeby2006 mister stemmeretten, er at personen har reklameret for sit parti, i stemme indlægget. For min skyld må alle reklamere så meget de vil, men bare ikke i stemmeindlægget, som i øvrigt også er beskrevet at det ikke er tilladt.

Kunne man have mistanke til, at det er en fordel at stemmeretten bliver sat af spil, grundet stemmerne?
Hvad man har mistanke til, er en ting, hvad der i virkeligheden er grunden, er en anden, og også den vigtigste og rigtige.
Jeg vælger at gå ekstra hårdt til denne gang, da der også er blevet reklameret for partiet KAGE, i tilmeldingsindlægget, hvilket heller ikke var tilladt. Da der denne gang blev reklameret for et andet parti, har jeg i første omgang valgt at udelukke begge stemmer, da begge partiere har medlemmer som har reklameret.

Som sagt før, vil jeg snakke med borgmesteren om det, for at gøre det mildere.

Er det ikke meget groft, når Andeby2006 kun er 10 år?
Jeg var egentlig ikke bekendt med alderen, før jeg blev gjort opmærksom på det. Trods alderen, så ændrer det ikke mit synspunkt. Kan man stemme, kan man også acceptere reglerne. Kan man ikke acceptere reglerne, så kan man heller ikke stemme.

Hvorfor var du ikke bekendt med antallet af partier som har reklameret under valget?
Jeg har haft meget at gøre privat, og har ikke holdt styr på hvilket indlæg, som jeg har kommenteret på. Jeg har blandet Bach og AbettorGem sammen, hvilket selvfølgelig er en fejl. Mere er der ikke i det.

Hvorfor blev valget udskudt så mange gange?
Valget blev udskudt af den grund, at der ikke var nok. Jeg fik det også af vide, af andre brugere. Derfor er det blevet udskudt flere gange. Udover det, så tilmeldte Donaldisterne sig også så sent, grundet mangle svar fra formanden.
Til info var vi ikke de eneste som tilmeldte sig efter det blev udskudt.

Har i kritik, så skriv privat.

Andebyanden, Donaldisterne og Valgansvarlig

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

Spoiler (klikk for å vise)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: