Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Ved ik hvad jeg skal sige Options
chri527w
1. juni 2017 22:15:23 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej...

Som nogen nok ved så var jeg ude for en rideulykke i søndags. Jeg troede jeg var over smerterne men de er først begyndt for alvor.
Jeg ved jeg lovede eg Marathon med min historie, plus jeg har aviser der skal hjælpes med og laves. Jeg kæmper virkelig for at ha overskud til det. Men kan bare .ik være i mig selv lige nu. Håber en god nattesøvn hjælper på det.
Jeg ved jeg gentager mig selv men lige nu er jeg rimelig synderknust. Jeg står og aner ik hvor jeg skal placere mig. Det føltes som om min krop er ved at briste. Både fysisk og psykisk.
Jeg har lige fået 10 i matematik. Og ikke engang det kan jeg være glad for. Alle på min skole kalder mig snyder fordi jeg var den eneste der fik 10..
Jeg er blå, gul og fuld af sår på Hele højre side og kan ik sidde og koncentrere mig mere. Selv det her indlæg er svært og koncentrere mig om.
Jeg er bange for jeg har ødelagt mig selv og presset mig selv for hårdt :((

Det her er mig:

Spoiler (klikk for å vise)

Jeg er 17 år gammel og har været på andeby i 6 år..
Jeg har mange gode venner som Mikkel, Johan, Fun osv.

Det her er mig og min pony

Jeg har redet i 8-9 år. ridningen har givet mig glæder men også smerter..

Send gerne en venneanmodning. apceptere alle :)
AndebyAnden
1. juni 2017 23:28:33 Anmeld

Moderator

Tilbage til toppen
Det gør mig ondt at høre. Du skal huske at lytte til din krop og mærke om du har brug for en pause herfra siden, for at slappe af

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Moderator, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

batdut5
1. juni 2017 23:49:50 Anmeld

Tilbage til toppen
Hey, ignorere de fjolser. De er bare misundelig over at de ikke fik 10. Det virkelig flot at du fik det, og det skal du være stolt over. Skidt med hvad de andre siger, de er bare egoistiske over at de ikke selv kan score 10.

Smil til verden og verden smile igen :D

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: