Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Andeby Divisionen - 1 spillerunde - Dag 1 Options
Guf_And
15. juni 2017 21:51:44 Anmeld

Tilbage til toppen
Endelig er dagen snart kommet!

Velkommen til den 1 spillerunde i Andeby Divisionen, Andebys nye fodboldliga.

Kort info inden vi starter ligaen:
Kampene bliver afgjort via en app jeg har fundet. Det er det mest retfærdige jeg har kunne finde frem til. Derudover er der ikke så meget andet end at nye det hele. Jeg laver en spillerunde over flere dage, så spændingen derved forlænges.

Regler i ligaen:
Alle møder hinanden 1 gang, hvilket giver 11 spillerunder.
Hvis man ligger lige på antal point går vi efter:
1. Bedste måldifference
2. Indbyrdes kamp
3.Flest scorede mål
4. Flest scorede mål på udebane
5. Lodtrækning.

3 point for sejr
1 for uafgjort
0 for nederlag

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Hvordan fejrer man åbningen af denne nye fodboldliga på Andeby? Det skal jeg sige jer. Vi har nemlig været så heldig at få AndebyAnden, Andebys nye borgmester, til at åbne ballet for denne nye fodboldliga, ved at klippe snoreren over til det nye Andeby Idrætsanlæg, hvor kampene skal spilles.

'Og hermed klipper jeg snoren over'
, sagde en tydeligvis stolt borgmester. "Let the games BEGIN"

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

1 Spillerunde - Dag 1

Denne spillerunde åbnes af 2 kampe fredag, 2 søndag også 2 tirsdag.

De to fredags kampe er (Kampene bliver FØRST spillet imorgen fredag - kampene kommer ny tråd):

REAL And vs. FC And

De Rapkæftede Ænder vs. FC Andeby

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

OPTAKT DAG 1:

REAL And vs. FC And

Andeby Divisionen bliver åbnet med et BRAG. Vi kan breake at det bliver "Opgøret om AND" i første runde, hvilket må siges at være en ren forkælelse til borgerne i Andeby.

Andeby Divisionen har haft en kort snak med begge trænere om forventninger og andre spørgsmål. Den første vi snakkede med om "Opgøret om AND" blev træneren for FC And AbettorGem.

Hvad er målet for FC And i denne sæson?
[i]"Vi tager det en kamp af gangen, men vi har potentialet til at slå alle." [/i] - Et politisk korrekt svar fra en af de populære skikkelser fra valget i Andeby. Ingen tvivl om det bliver interessant at se, om AbettorGem kan overføre sin energi fra valgkampen ind på fodboldbanen.

De fleste i Andeby peger på opgøret imellem FC And og Real And som det helt store kamp i Andeby Divisionen grundet de lignende holdnavne. Hvordan ser du på dette specielle opgør?
"Vi ser frem til opgøret med Real And og håber at vise, at der er mest and på vores hold." - Ingen tvivl om at dette opgør bliver spræng farligt. Men AbettorGem tager det hele meget roligt. Vi må se hvor rolig han er imorgen dog.

Derefter har vi snakket med Unkown Duck, fra REAL AND.

Unknow, hvad er målet for REAL And i denne sæson?:
- " ]Vores mål er at vinde" - Kort og kontant, we like it :D

Fansene for REAL And har uden tvivl store forventninger til "Kongeænderne" som i kaldes, hvad vil i gøre hvis i nu skulle vinde Divisionen?

- "Hvis vi vinder, så forstærker vi vores hold" - Meget spændende svar fra REAL And. De har store planer allerede. Det blir sjovt at se om disse fremtidsplaner vi forhindre REAL And i at holde fokus.

OPTAKT DAG 1:

Den anden kamp fredag bliver:

De Rapkæftede Ænder vs. FC Andeby

Ligeledes som i "Opgøret om AND" har Andeby Divisionen snakket med begge trænere om forventninger til denne sæson.

Først med Gustavsl1 som er træner for De Rapkæftede Ænder.

Hvad er målet for De Rapkæftede Ænder i denne sæson?

" Vi går hele vejen! Vi er dem med det største potentiale, holdgejsten er i top, kort sagt, vi går efter de store pokaler, rigtigt store pokaler - Man må sige at De Rapkæftede Ænder tydelig viser, hvorfor de hedder hvad de nu gør. De går efter guldet. Om det blir muligt er ikke til at spå om. Til at starte med må vi se om de kan nappe en sejr fredag.

I er jo som sagt utrolig rapkæftede på dit hold. Vil i komme til at trække for mange gule kort pga "rapkæfthed" i denne sæson? Er det noget i frygter eller hvordan?

" Jeg prøver altid at lære vores spillere om, at rapkæfted-hed ikke er vejen frem, men de lytter aldrig. Det giver også vores klub noget "særligt" når spillerne gang på gang står og råber dommeren i hovedet om at den altså ikke var ude!
Dog tager vi de gule kort ret så afslappede, men smider dommeren det røde kort.... Så flejner spillerne fuldstændig ud! De ser simpelthen bogstaveligt talt RØDT!! Vi håber dog spillerne får en rolig sæson, men det er dog et meget svagt håb
- Vi bekalger meget læserne fordi du måtte læse sådan et svar, men Gustav, træneren for De Rapkæftede Ænder, kæftede simpelthen op igennem hele interviewet. :P

Som rosinen i pølse-enden snakkede vi med Fun som er træner for FC Andeby.

Hvad er målet for FC Andeby i denne sæson?

"Målet for FC Andeby er selvfølgelig at vinde! Vi er et meget nyt hold, og har ikke prøvet DET før, men DET skulle ikke gøre noget - Endnu et hold melder ud at de går efter sejren. Mine damer og herre, det bliver spændende i år kan jeg godt garantere :D

I er kommet med i ligaen i sidste øjeblik, hvilket nok overrasker mange. Er FC Andeny overhovedet i form til at kunne spille en rolle i denne 1 udgave af Andeby Divisionen?
"Vi er i komplet form, vi har trænet og mon ikke vi vil spille en rolle i denne udgave! - Vi i Andeby Divisionen frygtede ellers lidt at denne sene tilmelding ville kunne skade FC Andeby, men tiden vil vise hvad de har at byde på.

Det bliver hvert fald sjovt at se begge hold i aktion Fredag aften, held og lykke begge to.

De Andeby kun har 1 fodbold stadion indtil videre vil alle kampene bliver spillet der. Vi håber at mange af jer vil følge kampene tæt, og være med til at få fodbolden til at fylde i hverdagen i Andeby. Andeby Divisionen takker de forskellige trænere og borgmesteren, for at svare på vores spørgsmål.

LET THE FUN BEGIN :D

// Guf

#ÆndeStop 🍀
Rapikale Ænder
Mit Andebyhold: FC BjørneBandensBøller⚽️
mikkelkj268
15. juni 2017 22:01:35 Anmeld

Tilbage til toppen
FANTASTISK, glæder mig meget :D

Kage er FANTASTISK :D

Spoiler (klikk for å vise)
Guf_And
15. juni 2017 22:02:50 Anmeld

Tilbage til toppen
mikkelkj268 wrote:
FANTASTISK, glæder mig meget :D

Det blir SÅ GODT ALTSÅ :D

#ÆndeStop 🍀
Rapikale Ænder
Mit Andebyhold: FC BjørneBandensBøller⚽️
gustavsl1
16. juni 2017 07:59:13 Anmeld

Tilbage til toppen
YeahhhhhxD

Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur.
Founderen af den ubegrænsede signatur:D
#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW

Gammel velkomstbeskedxD

Info om

Pzzzt pzzzzt her ja her.... KONTAKTMULIGHEDER
Unknown_Duck
16. juni 2017 13:13:30 Anmeld

Tilbage til toppen
Glæder mig :D
REAL And Vinder! :D

Husk at andeby er verdens bedste by!
#Ændestop
#PartietKage
#DeRigeÆnder
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: