Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

et stort rod Options
chri527w
2. august 2017 19:14:17 Anmeld

Tilbage til toppen
De sidste par dage har været lidt mah.. jeg har ik rigtig kunnet finde ud af hvad jeg vil.. jeg håbede jeg kunne få en lille pause fra andeby mens jeg var i sommerhus men nej.. jeg knokler og slider for at få afsnit 1 af min historie færdig, men må ærigt indrømme jeg ik har lyst.. har så mange planer med hvad der skal ske i den at det er ved at stige mig til hovedet
Jeg presser mig selv for hårdt her inde, kan jeg mærke.. jeg vil SÅ gerne hjlpe med aktiviteten, og derfor er jeg både med i byråd , hap og andet. plus jeg har denne her historie.. jeg elsker at være på andeby det ik det, men jeg tror jeg er nød til at skære ned på mit forbrug.. jeg sidder på andeby mindst 3-4 timer om dagen ca..
jeg forholder mig stadig til alle de ting jeg laver og er med i her inde, men er os nød til at ta mig selv i armen og sige jeg ik kan blive ved på denne måde

håber i forstår

Det her er mig:

Spoiler (klikk for å vise)

Jeg er 17 år gammel og har været på andeby i 6 år..
Jeg har mange gode venner som Mikkel, Johan, Fun osv.

Det her er mig og min pony

Jeg har redet i 8-9 år. ridningen har givet mig glæder men også smerter..

Send gerne en venneanmodning. apceptere alle :)
gustavsl1
2. august 2017 19:21:40 Anmeld

Tilbage til toppen
chri527w wrote:
De sidste par dage har været lidt mah.. jeg har ik rigtig kunnet finde ud af hvad jeg vil.. jeg håbede jeg kunne få en lille pause fra andeby mens jeg var i sommerhus men nej.. jeg knokler og slider for at få afsnit 1 af min historie færdig, men må ærigt indrømme jeg ik har lyst.. har så mange planer med hvad der skal ske i den at det er ved at stige mig til hovedet
Jeg presser mig selv for hårdt her inde, kan jeg mærke.. jeg vil SÅ gerne hjlpe med aktiviteten, og derfor er jeg både med i byråd , hap og andet. plus jeg har denne her historie.. jeg elsker at være på andeby det ik det, men jeg tror jeg er nød til at skære ned på mit forbrug.. jeg sidder på andeby mindst 3-4 timer om dagen ca..
jeg forholder mig stadig til alle de ting jeg laver og er med i her inde, men er os nød til at ta mig selv i armen og sige jeg ik kan blive ved på denne måde

håber i forstår

Kender det godt;) Men jeg personligt har det sådan at jeg er på så længe jeg har lyst;) Om et par måneder bliver jeg sikkert inaktiv igen så jeg køre på indtil da:-)

Med venlig hilsen mig, gustavsl1 med den ubegrænsede signatur.
Founderen af den ubegrænsede signatur:D
#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW

Gammel velkomstbeskedxD

Info om

Pzzzt pzzzzt her ja her.... KONTAKTMULIGHEDER
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: