Dear Malthe
H
ow are you?
Du HAR jo geburtstag today.
DET skal fejres derfor kommer der også en leg tildelt dig lidt senere men hæng nu på fordi: Du er vores alle sammens kæmpe store politikfreak, du er LA'er (grrrrrrrrrr) og DET er jo helt fint med mig (grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr) så der intet imellem os to, du (grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr) du er jo min allerbedste ven (grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr) og vi to har de SAMME politiske holdninger (grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Gustav NU gik du LAAAANGT over stregen puhaaaaa grrrrrrrrr).
Jeg har kun lige umiddelbart ET kælenavn til dig (fordi verdens "næst" bedste kælvenavn, Malle, åbenbart ikke var prestige-fyldt nok til Malthe.....)og kælnavnet er truuuut truuuuuu truuuut (der var ingen trompeter) er..... badumts(heller ikke trommer)............
Spoiler (klikk for å vise)
Malteser
Rimer på kineser hehe hvis i nu ikke fattede udtalen hehe (DET var IKKE sjovt)
SPOILER ALERT
DU er freaking awesome du er..... og skide aktiv seriølle tilløkke med de 11 år kammeratski så er du lige på EN DAG blevet et år ældre.
OG hvis nogen skulle spørge til DET med om han ikke havde fødselsdag igår og jo DET havde han og det er noget pis fordi han burde have fødselsdag idag når jeg først er blevet færdigt med indlægget idag så burde han da også godt kunne lette røven og få rykket sin fødselsdag EN SKIDE DAG ALTSÅ..........
Nok om det
DU er lækker
1/100 så lækker som mig og DET betyder at du er meget lækker ford verdens tredielækreste person er 1/100000 så lækker som mig
SLUT
*PRUT
DEN LUGTER AF LORT *BVADRRRR
Du for nice, det syntes hmmmm lad mig se
82.210
Og flere til
:D
HAV en FORTSAT RIGTIG, GOD FØDSELSDAG :D(UDE)
TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN 11 år er en alder :P
YALLAH MAKRELLA
Med venlig hilsen
mig,
gustavsl1 med den ubegrænsede signatur.
Founderen af den ubegrænsede signatur:D
Warning: This user is viceborgmester!#GustavErLækker
#Ændestop
#Gulle4President
#Rapkæfthed4TW
#Viceborgmester

Gammel velkomstbeskedxD
Hej alle brugere, mit navn er Gustav, og jeg vil meget gerne, være ven med jer alle sammen, så i må meget gerne spørge :) I min fritid spiller jeg en masse fodbold:D Jeg kan også, godt lide Anders and blade og Jumbobøger og spillene her inde. Og at skrive sammen med jer
Info om

Andeby samfundet
Jeg bor på Milliardærvej 14
Jeg kører LamDuckHini
Jeg er beskæftigelsesminister
Jeg har vundet i Lotto "1" gang -
10.000 fak
Mit fodboldhold hedder De Rapkæftede Ænder
Dunk'n Duckz er mit basketballteam
Jeg opdagede