Annonce:
Annonce:
Velkommen til forummet på Andeby.dk

Snakkevornt sludrechatol og skribloman? Skriv, tast og skræp med dine venner på Andeby.dk!

Søg | Aktive indlæg

Hvad sker der andeby? Options
DabberHeleUgen
27. marts 2018 15:38:15 Anmeld

Tilbage til toppen
Læserbrev fra DabberHeleUgen som stiller for Partiet KAGE.

Hvad er det for noget med jer? Vi er mange som godt kan lide Andebys comic creator. Der bliver lavet gode serier som Af and er du kommet, Under anklage, Andeby Civil War, Den sure and byen WHAM og SOS Jeg er en krabbe. De er gode, derfor er det irriterende at de ikke bliver læst. Jeg kan jo se at de næsten ikke for nogen likes eller kommentar.

Det her en hjemmeside for Anders And. Jeg synes at nogen skal kigge sig godt og grundigt i spejlet i hvert fald.

Ud med uhyggelige historier, ligegyldige tællelege og diskussioner som alligevel ikke føre til noget.

Det var hvad jeg har på hjerte. Husk at stemme på mig når der bliver valg. Jeg står langt nede på listen så hvis det her er noget du er enig, så smid lige en stemme på mig for jeg skal bruge personlige stemmer hvis jeg skal ind. Bedste hilsner DabberHeleUgen

PARTIET KAGE - VI FÅR INGEN KLAGE
Huebrødrene
27. marts 2018 19:21:04 Anmeld

Tilbage til toppen
Tak fordi du nævnte min serie, selvom jeg ikke uploader nye afsnit så tit. Der blev jeg glad. Ja, det er underligt, at stort set ingen tjekker CC's. Det har jeg, Miklo og måske også flere prøvet at fremhæve, men uden held. Det rimelig trist, når CC's er inde i dens prime-time. Selv ikke for 5 år siden, da der var mere fut i Andeby end der er nu, er der ikke blevet lavet så gode striber.

Huebrødre er seje!!!

#SovjRap

#VIVILHAVEAKTIVANDEBYINDE2019

#CarpeDiem
AbettorGem
28. marts 2018 09:16:25 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg kan godt forstå, du undrer dig.

Hele Andebys borgmester

Chefredaktør på Sandhedens Time - Andebys mest læste avis

Formand for Rapikale Ænder - Forandring fryder!

Valgandsvarlig i Andebys byråd - Klik her for at deltage i valget!
laujensen
28. marts 2018 10:16:33 Anmeld

Tilbage til toppen
Personligt læser jeg ikke CC´s, for de har aldrig rigtigt interesseret mig, men det er da rart at der er nogle der er passioneret omkring dem, selvom jeg ikke ved hvor donaldistisk det er.

Jeg er enig i at der er for mange tællelege, men uhyggelige historier er der vel ikke for mange af. Jeg håber også det er specifikke diskussioner der henvises til i dit læserbrev, for en diskussion er jo grundlæggende en god ting, så længe man formår at holde den på et sagligt niveau.

rart med et indlæg i debatten ihvertfald, måske læserbreve kunne blive en del af kommende eller nuværende aviser.

Formand for det stolte parti Andiancen.

En stemme på Andiancen er en stemme på et bedre Andeby.dk.

Jeg vælger ikke mellem Rosa og Barks, jeg elsker dem begge

"Nothing is true everything is permitted"
chri527w
28. marts 2018 10:25:48 Anmeld

Tilbage til toppen
Går ud fra du med uhyggelige historier mener min “jeg vil altid... hade dig”. Syntes det ret ærgeligt du syntes de skal afskaffes. De historier er en del af mig. Og folk her inde er rigtig glade for at læse dem. Jeg ligger mange timer i de historier og vil selvfølgelig gerne ha lidt feedback. Hvis jeg ik skulle poste dem i forum eller blog ville jeg jo skulle sende dem til samtlige af mine læsere. Desuden så advarede jeg også øverst i teksten at den kunne virke voldsomt. Det stod inden vi overhovedt var ved selve historien

Det her er mig:

Spoiler (klikk for å vise)

Jeg er 17 år gammel og har været på andeby i 6 år..
Jeg har mange gode venner som Mikkel, Johan, Fun osv.

Det her er mig og min pony

Jeg har redet i 8-9 år. ridningen har givet mig glæder men også smerter..

Send gerne en venneanmodning. apceptere alle :)
Huebrødrene
28. marts 2018 12:25:22 Anmeld

Tilbage til toppen
laujensen wrote:
Personligt læser jeg ikke CC´s, for de har aldrig rigtigt interesseret mig, men det er da rart at der er nogle der er passioneret omkring dem, selvom jeg ikke ved hvor donaldistisk det er.

Jeg er enig i at der er for mange tællelege, men uhyggelige historier er der vel ikke for mange af. Jeg håber også det er specifikke diskussioner der henvises til i dit læserbrev, for en diskussion er jo grundlæggende en god ting, så længe man formår at holde den på et sagligt niveau.

rart med et indlæg i debatten ihvertfald, måske læserbreve kunne blive en del af kommende eller nuværende aviser.

Enig med det med diskussionerne og tællelegene. Du burde tjekke CC's ud.

Huebrødre er seje!!!

#SovjRap

#CarpeDiem
chri527w
28. marts 2018 18:39:55 Anmeld

Tilbage til toppen
Personligt undre det mig, hvorfor mine "Uhyggelige" historier skal ud. mener man de er uhyggelige så lad være med at læse dem? altså det er min stil at skrive i. Og det er uanset om det er realisme historier eller Andby historier. Du kan læse samtlige af mine historier her inde igennem. ALLE er der noget der kan virke lidt dystert i. nogen mere end andre

Det her er mig:

batdut5
28. marts 2018 19:08:11 Anmeld

Tilbage til toppen
chri527w wrote:
Personligt undre det mig, hvorfor mine "Uhyggelige" historier skal ud. mener man de er uhyggelige så lad være med at læse dem? altså det er min stil at skrive i. Og det er uanset om det er realisme historier eller Andby historier. Du kan læse samtlige af mine historier her inde igennem. ALLE er der noget der kan virke lidt dystert i. nogen mere end andre

Tror han mener , at dine historier er for "uhyggelig" til en børne hjemmeside. Han siger ikke at de er dårlige , bare at han føler at dine historier er for uhyggelig til andeby.dk

Kan på sin vis godt forstå dabber. Jeg synes dine historier er virkelig god, og at din skrive stil er virkelig god. Dog vil jeg ikke vise dine historier frem til børn og yngre teenager. De lidt mere ældre på 15 år og op efter ,vil jeg med glæde gerne vise dine historier frem

Det har intet personligt med dig at gør, det mere min personlig holding til hvilken alders gruppe , jeg føler dine historier egner sig til.

Noget helt andet , jeg er fuldstændig enig i det de forskellige personer har sagt om lege. Jeg har intet i mod lege. Men jeg synes også samtidig at der er kommet for mange duplikeringer af gamle lege. Ikke at der noget galt i det. Det bare mere det , at jeg personligt synes det fylder i forummet , og det lidt meningsløst

Smil til verden og verden smile igen :D

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
chri527w
28. marts 2018 19:25:35 Anmeld

Tilbage til toppen
Altså jeg har læsere helt ned til 11 årige. Altså kan ik se hvorfor det skulle være forkert for kan se dabber os er 11 så det jo ik alle på den alder der ik vil ha det. Andeny2006 og Malthe/UD læser dem. Og er begge 11 så kan jo ik vide hvornår grænsen skal gå. Desuden advare jeg mod det. Jeg er ikke bare sådan at folk skal læse det før de ser det

Det her er mig:

DabberHeleUgen
29. marts 2018 12:12:48 Anmeld

Tilbage til toppen
Måske en ide til dig: Du kan sige "jeg laver en uhyggelig historie. du kan sende en besked til mig hvis du vil være en af dem som for historien i postkassen"

chri527w
29. marts 2018 13:24:33 Anmeld

Tilbage til toppen
ej seriøst. bare stop. bare fordi EN person vil ha de afskaffes så gør jeg det ik. du kan bare lære og læse advarslen øverst i teksten

Det her er mig:

Andeby_pigen1015
29. marts 2018 13:46:17 Anmeld

Tilbage til toppen
man kan godt have læst dem uden at give kommentare og likes

hvad er bedre en andeby?
Mine Bruger
Supersine1
Andeby_pigen1015

#ændestop
#venner
#sommerferie
STEM PÅ DE RAPIKALE ÆNDER TI VALGET
AbettorGem
29. marts 2018 14:14:00 Anmeld

Tilbage til toppen
Andeby_pigen1015 wrote:
man kan godt have læst dem uden at give kommentare og likes

Jeg læser dem alle

Hele Andebys borgmester

Chefredaktør på Sandhedens Time - Andebys mest læste avis

Formand for Rapikale Ænder - Forandring fryder!

Valgandsvarlig i Andebys byråd - Klik her for at deltage i valget!
andeby_pc
30. marts 2018 19:08:55 Anmeld

Tilbage til toppen
batdut5 wrote:
chri527w wrote:

Tror han mener , at dine historier er for "uhyggelig" til en børne hjemmeside. Han siger ikke at de er dårlige , bare at han føler at dine historier er for uhyggelig til andeby.dk

Kan på sin vis godt forstå dabber. Jeg synes dine historier er virkelig god, og at din skrive stil er virkelig god. Dog vil jeg ikke vise dine historier frem til børn og yngre teenager. De lidt mere ældre på 15 år og op efter ,vil jeg med glæde gerne vise dine historier frem

Det har intet personligt med dig at gør, det mere min personlig holding til hvilken alders gruppe , jeg føler dine historier egner sig til.

Noget helt andet , jeg er fuldstændig enig i det de forskellige personer har sagt om lege. Jeg har intet i mod lege. Men jeg synes også samtidig at der er kommet for mange duplikeringer af gamle lege. Ikke at der noget galt i det. Det bare mere det , at jeg personligt synes det fylder i forummet , og det lidt meningsløst

Arrrrgh Et barn på 12 år, tager da ingen skader. :)

chri527w
30. marts 2018 21:49:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Vil altså sige det er noget fusk, at sige, mine historier skal ud. for ælrigt. hvis man ik kan lide det. så lad hver med at læse? jeg gider ikke skrive til de 10+ brugere der læser mine historier? der er langt flere der læser dem end der er folk der syntes, de er for uhyggelige. Selv Andeby2006 og Unknown_duck læser dem, og de er begge 11?

Det her er mig:

AndebyAnden
30. marts 2018 22:53:07 Anmeld

Tilbage til toppen
DabberHeleUgen wrote:
Læserbrev fra DabberHeleUgen som stiller for Partiet KAGE.

Hvad er det for noget med jer? Vi er mange som godt kan lide Andebys comic creator. Der bliver lavet gode serier som Af and er du kommet, Under anklage, Andeby Civil War, Den sure and byen WHAM og SOS Jeg er en krabbe. De er gode, derfor er det irriterende at de ikke bliver læst. Jeg kan jo se at de næsten ikke for nogen likes eller kommentar.

Det her en hjemmeside for Anders And. Jeg synes at nogen skal kigge sig godt og grundigt i spejlet i hvert fald.

Ud med uhyggelige historier, ligegyldige tællelege og diskussioner som alligevel ikke føre til noget.

Det var hvad jeg har på hjerte. Husk at stemme på mig når der bliver valg. Jeg står langt nede på listen så hvis det her er noget du er enig, så smid lige en stemme på mig for jeg skal bruge personlige stemmer hvis jeg skal ind. Bedste hilsner DabberHeleUgen

Du røg længere ned på listen efter denne besked.

At du synes at det er irreterende, er din mening, men ikke en mening jeg finder brugbar. Jeg har mine grunde til at ikke at læse dem. Bryder mig generelt ikke om systemet, og ej heller ikke historierne. Det har jeg min ret til at undlade.

Tællelegene, de har været der langt før din tid, og det vil du ikke kunne ændre på, og det skal der helle rikke ændres på. Det er en fri og enkel leg, som alle kan være med i.

“De uhyggelige historier” ved jeg ikke hvad du mener. Er det Christa du hentyder til, så er du sq for meget nu. Christa er i sin fulde ret til at udbringe disse historier, ligesådan som du er i din fulde ret til at undlade at læse dem.

Det nyeste Christa har lavet er det bedste af de historier hun har skrevet, nemlig fordi de er ægte, og noglr ting kan jeg afspejle mig i.

Folk kan lære noget af dem, i stedet for at lokke andre folk til comic creator, slm stort set er det samme.

Ja, det er en børneside, men barndommen indebærer også større problemer som bliver beskrevet

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

Huebrødrene
31. marts 2018 07:40:12 Anmeld

Tilbage til toppen
I barndommens slikbutik er der måske ikke ligeså mange søde sager som der ser ud til at være.

Huebrødre er seje!!!

#SovjRap

#CarpeDiem
batdut5
31. marts 2018 09:00:37 Anmeld

Tilbage til toppen
Okay, det var så ikke lige den udvikling,jeg havde forventet denne debat ville tag.

Jeg kan godt se hvad i begge to mener Chri og dabber. Forstår godt dine bekymringer, da Chri historier er meget virkelighedsnære. Dog synes jeg ikke hun skal stoppe eller skrive advarasler til dig. Hendes historie er meget ægte og virkelighedstro, det er sandt nok. Samtidig er det ting som folk kan relatere til, det os sandt nok. Dog skal folk overveje at ikke alle kan realitere til historierne, og derfor i nogens øjne kan de virke uhyggelig

Til andebyanden hvorfor vælger du overhovede at kommenter på denne debat. Det virker til at du kun vil brokke dig over comicreator og komme med beskyldninger mod dabber, som slet ikke er sande. Hun har aldrig sagt at det er Chri som hun er bange for, på nogen som helt måde, så det er bare meningsløst overhovede at sige det.

Den sidste del som du skriver med at barndommen er fuld af større problemer, er jeg ikke enig i. Ikke alle barndomme er fuld af problemer. Nogen er og nogen er ikke. Så defor er det svært for alle at relatere til Chri historie.

Smil til verden og verden smile igen :D

Stem på kage :D vi er fremtidens parti, der vil sikre alle at andeby altid vil være sjov :)
DabberHeleUgen
31. marts 2018 14:03:47 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg er helt enig med BATDUT

AndebyAnden
31. marts 2018 15:21:06 Anmeld

Tilbage til toppen
batdut5 wrote:
Okay, det var så ikke lige den udvikling,jeg havde forventet denne debat ville tag.

Jeg kan godt se hvad i begge to mener Chri og dabber. Forstår godt dine bekymringer, da Chri historier er meget virkelighedsnære. Dog synes jeg ikke hun skal stoppe eller skrive advarasler til dig. Hendes historie er meget ægte og virkelighedstro, det er sandt nok. Samtidig er det ting som folk kan relatere til, det os sandt nok. Dog skal folk overveje at ikke alle kan realitere til historierne, og derfor i nogens øjne kan de virke uhyggelig

Til andebyanden hvorfor vælger du overhovede at kommenter på denne debat. Det virker til at du kun vil brokke dig over comicreator og komme med beskyldninger mod dabber, som slet ikke er sande. Hun har aldrig sagt at det er Chri som hun er bange for, på nogen som helt måde, så det er bare meningsløst overhovede at sige det.

Den sidste del som du skriver med at barndommen er fuld af større problemer, er jeg ikke enig i. Ikke alle barndomme er fuld af problemer. Nogen er og nogen er ikke. Så defor er det svært for alle at relatere til Chri historie.

Jamen hvis jeg ikke må have lov at kommentere, så skulle I nok finde et andet sted at starte en debat.

For mig at se, så er du så meget unik, jeg opfatter at rigtig mange har et eller andet problem, som faktisk kan blivr rimeligt stort. Bemærk så at det er min egen opfattelse.

Hvilket beskyldninger har jeg givet som ikke er sande?

Og ja, jeg brokker mig over comic creator, da de ikke fanger mig overhoved. Slet ikke efter jeg engang blev narret til at læse comic creator, mod en løgn, kun for at få den mere opmærksomhed

Mvh Andebyanden,

Stifter af Andeby Samfundet, Formand for Andeby Samfundet, Stifter og admin for reservesiden, Stifter af AAQ:-)

Ejer også andebyministeriet brugeren, hvis man skulle være i tvivl.

Mit borger kort:

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce: